Naujienos

Reklamos gamintojų „AdMagnus“ sėkmę nulėmė lankstumas

Kaune įsikūrę reklamos gamintojai „AdMagnus“ per ne pilnus trejus metus nuo dviejų žmonių įmonės išaugo iki 11 darbuotojų turinčios bendrovės. Jos klientų sąraše tokie dideli ir žinomi vardai kaip „ Vičiūnai Group“, „Mega“, „Prisma“, „Steptop“, „Žygio batai“. Per porą metų Lietuvos rinkoje įsitvirtinusi įmonė savo veiklą jau plečia ir į užsienio šalis.

Lauko ir vidaus reklamos sprendimų projektavimu ir gamyba užsiimančiai įmonei vadovaujantis Ignas Paimbrekis įsitikinęs, kad sėkmę lemia ne vienas faktorius. Vienas jų – pirmieji žingsniai, užmezgant santykius su klientais. Ne ką mažiau svarbu teikti kokybiškas paslaugas – gerai atlikus darbą klientai sugrįžta ir rekomenduoja įmonę kitiems.

Verslo pradžios iššūkiai


Ignas Paimbrekis
Su dideliu būriu klientų sėkmingai dirbančios įmonės vadovas neslepia, kad sėkmė aplankė ne iš karto. Teko visiems – ir klientams, ir tiekėjams – įrodinėti, kad net ir maža, naujai atsiradusi įmonė yra patikima.

„Klientų pasitikėjimą turėjome išsikovoti. Mums tai padaryti padėjo lankstumas ir gebėjimas greitai reaguoti į klientų užklausas“, – savo įmonės sėkmės paslaptimi dalijasi „AdMagnus“ vadovas.

Įmonei augant ir didėjant darbų apimtims, teko spręsti kitą iššūkį – verslo augimo tempo nulemtą apyvartinių lėšų trūkumą. Projektų skaičius augo tarsi ant mielių, tačiau ne visi klientai už įvykdytus darbus atsiskaitydavo laiku. Lėšų naujoms medžiagoms ir gamybos procesams jaunai įmonei teko skolintis.

„Mūsų verslo specifika tokia, kad dažniausiai klientai nemoka avanso ir atsiskaito tik po kelių mėnesių nuo darbų pabaigos. Lietuvos rinka yra maža, todėl norėdami dirbti su didelėmis įmonėmis, turime būti labai lankstūs ir sutikti su jų keliamomis sąlygomis. Nors paskola – tai papildomos išlaidos, tačiau, kai projektas didelis ir pelningas, skolintis verta“, – sako „AdMagnus“ vadovas.

Lankstumas – vienas pagrindinių reikalavimų verslo finansuotojui


AdMagnus
Lankstumą ir greitą reakciją I. Paimbrekis kaip tikslą kelia ne tik savo įmonei, bet ir partneriams. Todėl jis jau antrus metus bendradarbiauja su verslo finansuotoju „Credital verslui“. Priešingai nei bankai, alternatyvus finansuotojas paskolas teikia įmonėms jau nuo pirmųjų jų veiklos mėnesių.

Be to, paskolų išdavimo procesas yra efektyvus ir paprastas. Susisiekęs su „Credital verslui“ I. Paimbrekis paskolą naujo projekto įgyvendinimui gavo dar tą pačią dieną.

„Man patinka, kai žmonės, o ne kompiuteriai sprendžia, kam išduoti paskolą, kai atsižvelgiama į konkrečias įmonės ar laiduotojo aplinkybes“, – sako „AdMagnus“ vadovas.

I.Paimbrekis juokaudamas sako, kad jo vadovaujama įmonė daugeliui verslo finansuotojų yra prastas klientas – sėkmingai veiklą vykdanti įmonė apyvartinėms lėšoms skirtas paskolas visuomet grąžina anksčiau laiko, todėl iš jos negalima uždirbti delspinigių.

„Vienas finansuotojas kaip tik dėl šios priežasties atsisakė su mumis bendradarbiauti“, – savo patirtimi dalijosi I. Paimbrekis.

Užsieniečiai labiau linkę laikytis susitarimų


Su užsienio įmonėmis dirbantys reklamos gamintojai pastebi, kad, pavyzdžiui, estai yra labiau linkę laikytis susitarimų ir drausmingiau atsiskaito už paslaugas.

„Su lietuviais ne visada gali būti tikras. Vieni sumoka laiku ir net nesuėjus apmokėjimo terminui. Kiti – nuolat vėluoja. Bendraujant su kai kuriais klientais reikia žinoti, kada jiems verta priminti apie skolą, kada tiesiog ramiai palaukti“, – atvirauja verslininkas.
Mes naudojame slapukus tam, kad Jūsų patirtis mūsų svetainėje būtų pati geriausia, ir rinkodaros tikslais. Tęsdami naršymą mūsų svetainėje, Jūs sutinkate su mūsų Asmens duomenų tvarkymo principais